Vraag en antwoord
Dagelijks worden wij geconfronteerd met meer informatie en maatregelen rondom het coronavirus in Nederland en daarbuiten. Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over de invloed hiervan op uw reis. Wij volgen hierbij de richtlijnen van het ministerie van Buitenlandse Zaken, het RIVM en de ANVR, onze brancheorganisatie. Dit betekent dat wij tot half maart 2021 geen reizen zullen uitvoeren. Hierna zullen wij onze reizen weer uitvoeren en zullen wij, zoals altijd, in nauw contact staan met onze lokale partners en leveranciers. Uiteraard staat uw welzijn bij ons voorop en volgen wij de situatie op de voet.
-
Naar welke landen kan ik op dit moment op vakantie?
-
Zijn alle hotels wel geopend?
-
Stel u moet onverwachts uw vakantie onderbreken. Is er dan hulp?
-
U wilt uw reis omboeken?
-
Wat betekent het financieel voor u wanneer uw vakantie niet doorgaat? Geldig voor vakanties geboekt t/m 31 december 2020
-
Wat betekent het financieel voor u wanneer uw vakantie niet doorgaat? Geldig voor vakanties geboekt vanaf 1 januari 2021
-
Tot wanneer is uw tegoed van de geannuleerde reis van Silverjet Vakanties via de Corona-voucher geldig en welke voorwaarden zijn er aan verbonden?
-
Wanneer u meerdere vakanties heeft geboekt bij Silverjet Vakanties; kunt u het tegoed van uw voucher gebruiken op een betaling van een volgende vakantie?
-
Zijn er COVID-19 verzekeringen?
-
U heeft een voucher van een airline, kunt u deze ook inwisselen bij Silverjet Vakanties?
-
Is het veilig om te vliegen?
-
Heeft u andere vragen?